Veelgestelde vragen

Tickets bestellen

HOE BESTEL IK ONLINE TICKETS?
Klik in het menu van onze website onder Tickets, “online bestellen”. Kies de gewenste “formule” en het aantal tickets. Klik hierna op “toevoegen aan bestelling”, er verschijnt “Ticket toegevoegd aan Winkelmand”. Door op “winkelmand” te klikken kan u verdergaan met bestellen.

Op deze pagina, kan u alsnog het aantal gewenste tickets wijzigen (vergeet niet de winkelmand te updaten). Belangrijk: vul uw gegevens in voor een correcte afhandeling. Vervolgens klikt u onderaan de pagina op “Verder naar betaling”. De volgende pagina toont een “overzicht”  van uw bestelling. Betalen kan uitsluitend met een overschrijving. Door op “Verder naar betaling” te klikken, plaatst u definitief uw bestelling.

Check nu uw mailbox (tip: zeker ook de spam-inbox). Volg de instructies in de verzonden mail..

WAAR KAN IK TICKETS BESTELLEN?
> Via onze webshop en het bedrag van uw bestelling te storten op rekeningnummer:
BE27 0017 1841 0873 met vermelding van je ORDERNUMMER.

Wanneer uw overschrijving ons bereikt zal u van Kwik Eine een bevestiging ontvangen van uw aangekochte tickets.
De tickets kan u zelf afdrukken.

  • Ambianceplaats: staanplaats (€20 per kaart)

  • Ambianceplaats: zitplaats (€40 per kaart)

  • Rolstoelplaats: (€40 per persoon)

  • VIP arrangement: Vip diner (excl. dranken) €110 per persoon

  • VIP tafel (Vip diner excl. dranken – tafel van 10 personen) €1000 (info)

> Telefonisch
0475/51.64.54 (Mario Ronsse)

HOE ONTVANG IK MIJN E-TICKETS?
Je e-tickets worden verstuurd naar het mailadres waarmee je geregistreerd bent op onze website. Check zeker je SPAM-inbox.

WAT DOE IK MET MIJN TICKETS NA ONTVANGST?
Je print ze uit en brengt ze mee.
Je downloadt de pdf op je smartphone via de link in je bevestigingsmail.

IK ONTVING GEEN MAIL MET MIJN BESTELLING!
Een samenvatting van je bestelling werd verstuurd naar het mailadres waarmee je geregistreerd bent op onze website. Het kan zijn dat deze mail in je SPAM-inbox terecht is gekomen.

HELP, IK BEN MIJN E-TICKETS KWIJT!
Heb je de bevestigingsmail nog maar ben je de afgedrukte tickets kwijt? Je kan de tickets gewoon opnieuw afdrukken door op de link in de bevestigingsmail te klikken.

HELP, IK HEB MIJN TICKET BETAALD MAAR IK KAN NIET AANWEZIG ZIJN.
Verkochte tickets worden NIET terugbetaald. U kan wel je ticket zelf doorverkopen.

 

Algemeen

OM HOE LAAT GAAN DE DEUREN OPEN?
Om 18u00 start het VIP-arrangement en om 19u30 gaan de deuren open voor de andere feestvierders.

MAG IK ROKEN IN DE FEESTZAAL?
Neen, er is een totaal rookverbod in de zaal.

IS DE ZAAL TOEGANKELIJK VOOR BEZOEKERS MET EEN BEPERKTE MOBILITEIT?
Er kan steeds een aangepaste plaats worden voorzien voor rolstoelgebruikers. Neem hiervoor contact met ons op.

WAAR KAN IK DRANKBONNEN KOPEN?
Op verschillende plaatsen in de zaal kan u drankbonnen aankopen.